ارزش های محوری لیفان

سه رکن نوآوری و صادرات و شهرت نیک از ارکان اصلی ارزش های محوری کمپانی لیفان می باشد

کمپانی لیفان یک مرکز پژوهشی پیشرفته بنا نهاده است که برای این مجموعه حدود 200 میلیون یوآن هم خرج نموده

است و در این مجموعه پژوهشی همه امور مربوط به یک اتوموبیل مانند طراحی بدنه و پیشرانه و شاسی و آنالیز صدا

ولرزش صورت می گیرد

ایجاد این مجموعه در کمپانی لیفان به این خاطر است که لیفان به مسیله توسعه و تحقیق به عنوان عامل کلیدی

سود آوری نگاه میشود

همچنین در این مجموعه، پیش از ارائه هر خودروی جدیدی به بازار، حداقل 16 تست حرفه‌ای بر روی تمامی اجزای آن

صورت می‌پذیرد. از جدیدترین دستاوردهای این موسسه را هم می‌توان توسعه و تکوین پیشرانه‌های 2.4 لیتری،

برشمرد. علاوه بر آن، کار پیوسته و مداوم در جهت ارائه خودروهای برقی را هم باید به سلسله فعالیت‌های این مرکز

اضافه نمود. نخستین محصول از این نوع نیز لیفان 620 با پیشرانه الکتریکی است.

 

در حال حاضر، عمده تولیدات شرکت لیفان شامل را مدل‌هایی همچون 320،330،520i و 530،620،630،720،820 و

کراس‌اوورهای X50 و X60 دربر می‌گیرد. همچنین قرار است که در آینده‌ای نزدیک، مدل‌های همچون X40،X70 و X80 هم

به این لیست اضافه شوند.

در مجموع این کمپانی توانسته در سال 2013 میلادی، تعداد 370,800 دستگاه خودرو، 1,488,900 دستگاه موتورسیکلت و

همچنین 3,563,100 عدد پیشرانه را تولید نماید که درآمدی معادل 26 میلیارد یوآن را نصیب آن نموده است.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید